TAYYİP'İN PİSLİK ILGAZ MAFYASI

8 Eylül 2015 Salı

TAYYİP VE ÇETESİNİN ALLAH’I YOK


TAYYİP VE ÇETESİNİN ALLAH’I YOK

BEKİR BOZDAĞ'IN FEZLEKESİNİ YOK EDEN RÜŞVETÇİ SAVCI GÖKHAN KARABURUN
TAYYİP’İN EMRİYLE YARGITAY ÜYESİ OLDU

Fetullahçıydı...
Şimdi Tayyip'in götünün kılı oldu...
Eskişehir'de yemediği bok kalmadı...
Onlarca kere ihbar ettim...
Yargıtay'a... Adalet Bakanlığı'na...
Örtbas ettiği cinayetleri, banka hortumculuğunu...
Sahte ruhsatlı kaçak villaları...
Esrar eroin ticaretini...
Tarihi eser kaçakçılığını...
Sanki ben devletin savcısıydım...
İşte bu şerefsiz de Mafyaların suçbirlikçisi...
Her ihbarımdan sonra bana onlarca dava açtı...
Hiç bir duruşmaya gelmedi...
Mahkemelerden kaçtı...
Fakat cezaevinde ayağıma kadar getirdim rüşvetçi pisliği...
Cezaevi müdürüne yalan üzerine yalan söyletti...
Savcı değil, bir pislik...
AKP'nin pisliği...
Adı Gökhan Karaburun…
Tayyip ve çetesinin pisliklerini örtbas ettiği için Yargıtay üyeliğine atandı…
Yediği rüşvetler anasının A'dan çıksın...
Kara kaplı defterimdeki asılacak ilk namussuz...
Keser döner sap döner...

Kenan Akkuş (esrehber)

Hiç yorum yok: