TAYYİP'İN PİSLİK ILGAZ MAFYASI

14 Ağustos 2015 Cuma

FAHİŞE DOKTOR GÖNÜL BAYLAN KAYGISIZ’A AÇIK TEKLİF

BU  SİTE  TÜRKİYE’DE  ENGELLENMİŞTİR


Geçici Facebook adresim:  


FAHİŞE DOKTOR GÖNÜL BAYLAN KAYGISIZ’A AÇIK TEKLİF

Eskişehir’in bir numara fahişesi Doktor Gönül Baylan  Kaygısız’a  mektuptur.

Katil AKP’lilerin cinayetlerini, develetten yaptıkları hırsızlıkları, sahte ruhsatlı kaçak villalarını ve antika kaçakçılığını örtbas etmek için, beni muayene  etmeden, rüşvet  karşılığında  iki adet uyduruk sahte rapor hazırladın:

1). “Kenan Akkuş’un Bakırköy Akıl Hastanesi’nde gözlem altına alınması uygundur.”
2). “Kenan Akkuş’un  Adli Tıp Kurumu’nda gözlem altına alınması uygundur.”

Heyete dahi girmeden, Bakırköy Mazhar Osman ve Adli Tıp Kurumu şahsıma iki adet deli raporu hazırladı. Yokluğumda…

Demek ki bu işler, yasa dışı olarak çok kolay hazırlanabiliyormuş…

Üstelik raporun altındaki imza sahibi sahtekar doktorların yüzünü dahi görmeden her türlü sahtecilik yapılabiliyormuş…

İki kötülüğün ardından şimdi bana bir iyilik yap ve öncülük ve sahtecilik ettiğin iki deli raporumu göstererek beni emekli ettir.

Yokluğumda bir heyet düzenle… Belgeleri SGK’ya gönder.
Eskişehir SGK Emeklilik servisinde dosyam mevcut.

Sigorta sicil no: 6060070 Ödenmiş pirim: 2500 gün

Eskişehir Cumhuriyet Başsavcılığı yıllardır yaptığı gibi sana her türlü sahte malzemeyi verir.

Başka türlü benim dilimden kurtulamazsın…

Hadi bekliyorum…

Eskişehir’in sürtüğü  fahişe kaltak…

Kenan Akkuş (esrehber)



Not:  Sahte belgeler ve raporlar 2010 yılında tezgahlanmış.
Demek ki SGK’dan  5 yıllık maaş alacağım var.
Bu maaş tutarını faiziyle istiyorum.
SGK vermezse Gönül Baylan Kaygısız’dan alacağım…
Söke  söke…

Not 2:  Diğer sayfam  (https://www.facebook.com/kenan.akkus.eskisehir) “ÇakalTayyip’ten hesap sormayan Şerefsizdir” yazım nedeniyle paylaşım yapmam 30 gün engellenmiştir. Dostlarıma duyururum.





Hiç yorum yok: