TAYYİP'İN PİSLİK ILGAZ MAFYASI

30 Temmuz 2015 Perşembe

ESKİŞEHİR ORGANİZE SANAYİ BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ'NDEN AKP KURUCULARININ SOYGUN HİKAYELERİ



TAYYİP'İN KATİL MAFYASI ILGAZ MAFYASI SOYGUNLARA DEVAM EDİYOR

ESKİŞEHİR ORGANİZE SANAYİ BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ'NDEN AKP KURUCULARININ SOYGUN HİKAYELERİ

AKP kurucusu Ilgazlar AŞ'ye ait plakaları 34 GZT 89 ve 34 GZT 91 olan iki adet IVECO marka BETON MİKSERİ, Eskişehir Organize sanayi Bölge Müdürlüğü TIR PARKI'na 280 ton asfalt götürdü, yani faturada...

Bu iki beton mikseri hiç bir zaman Eskişehir Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü'ne asfalt  götürmedi.

Asfalt götüren beton mikseri gördünüz mü hiç?

Ben gördüm. benimle birlikte Eskişehir Organize Sanayi Bölge Müdürü Ali İhsan Karamanlı da gördü ve fotoğraflarını çekti...

Ilgaz mafyasına ait 06 LFS 70 plakalı kamyonları hiç bir zaman Organize Sanayi Bölgesi TIR PARKI'na asfalt götürmedi.

22 ton asfaltı dahi götüremeyecek olan bu kamyona sahtekarlık yapılarak 34 ton mal yüklendi. Yani faturada.

Gelin hep birlikte ve NOTER huzurunda Ilgaz mafyasına ait bu 06 LFS 70 plakalı hurda kamyona 34 ton asfalt yükleyelim, yerinden kımıldayacak mı, hep birlikte görelim.

Orospu çocukları gitmeyen yüz binlerce ton asfalta fatura kestiler ve tahsil ettiler...

 Trilyonlarca lira haksız kazanç elde ettiler. Zarar gösterip, devlete kuruş vergi ödemediler.

Eskişehir Organize Sanayi Bölge Müdürü Ali İhsan Karamanlı'ya bizzat belgelerle ihbar ettim.

Nasıl sahtekarlık yaptıklarını, sahtekarlık yapılan mekana götürerek belgeleri eline teslim ettim.

Başsavcılığa şikayet edip suç duyurusunda bulunmak yerine örtbas etti...

Meğer soygunu Ilgaz mafyasıyla ortak yapıyormuş Ali İhsan Karamanlı...

Nereden bilebilirdim ki... Bilseydim soygunun belgelerini teslim etmezdim.

Eskişehir Organize Sanayi Bölge Müdürü, müdürlük yaptığı   kurumu soyduruyor, ganimeti Ilgaz mafyasıyla paylaşıyordu...

Bu müdür Eskişehir'in en lüks semti Vişnelik'ten, Vişne Evleri'nden süper lüks bir daire satın alıyordu...

Bununla kalmıyor, Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü su arıtım tesisi inşaatını da Ilgaz mafyasına peşkeş çekiyor, Müdürlüğün kasasından çıkan 7 trilyonun 1 trilyonu cebine sokuyordu.

Ilgaz mafyasına 6 trilyon...

2 trilyona mal eden arıtma tesisinden Ilgaz mafyası 4 trilyon kazandı...

Her yıl olduğu gibi o yıl da zarar gösterip vergi vermediler..

Eskişehir Defterdarına bizzat gidip konuları anlattım, vergi kaçırdıklarını, sahte fatura düzenlediklerini ihbar ettim.

Aynı akşam, Defterdar'ı pavyona götürdüler...

Ertesi gün altına son model bir Volkswagen çektiler...

ETİ ÇİKOLATA SOYGUNUNU DA ANLATAYIM MI PİÇ İSMAİL?
KARAYOLLARI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ SOYGUNU ANLATAYIM MI?
OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ SOYGUNUNU...
SENİN GİBİ HIRSIZ OROSPU ÇOCUĞUNU TA ANASINI...


Kenan Akkuş (esrehber)
https://www.facebook.com/esrehber

Bu yazıyı Facebook'ta yayımladıktan sonra Organize Sanayi Bölge Müdürü Ali İhsan Karamanlı alelacele emekliye ayrıldı. Sanıyor ki soygunlardan kurtulacak...

Hiç yorum yok: