TAYYİP'İN PİSLİK ILGAZ MAFYASI

30 Temmuz 2015 Perşembe

HIRSIZ TAYYİP, FACE HESABIMI NEDEN KAPATTIRDI?


HIRSIZ TAYYİP, FACE HESABIMI NEDEN KAPATTIRDI?

İki gün önce Cumhurbaşkanlığı sitesi mail adresine bir mektup yazdım.

Dedim ki:

Sevgili Cumhurbaşkanım,

Ben Kenan Akkuş,

Tam 10 senedir kirli işlerini ortaya çıkardığım Ilgazlar aş ortaklarını yargı önüne çıkarın, cinayetlerden, uyuşturucu ticaretinden, antika kaçakçılığından, sit alanı yağmacılığından, sahte ruhsatlı kaçak villalardan, banka hortumculuğundan, devlete yaptıkları soygunlardan yargılansınlar.

Kamu davası açılsın.

Beni de müşteki yapın.

Ben de seninle ilgili tüm yazılarımı internet ortamından kaldırayım.

Başka türlü benden kurtulamazsın.

Tam 10 senedir kurtulamadığın gibi.

Karar verdiğinde beni e-mail adresimden arayınız.

Saygılar... 


Kenan Akkuş (Eskişehir)

24 saat sonra  https://www.facebook.com/kenan.akkus.eskisehir  hesabım kapatıldı.

Kanserli götüne kına yaksın…

Allah daha beter etsin…

Amin….

Kenan Akkuş (esrehber)




Hiç yorum yok: