TAYYİP'İN PİSLİK ILGAZ MAFYASI

30 Nisan 2015 Perşembe

MARKUM.NET’DE HER ŞEY SAHTEKARLIK ÜZERİNE


MARKUM.NET’DE HER ŞEY SAHTEKARLIK ÜZERİNE

Markum.net’e  Mektup:

Merhaba,

İsmim Kenan Akkuş...

Benim adıma sahte bir hesap açılmış.

Sizin firmanız aracılığıyla açtırıldığı haberini aldım.

İsim ve fotoğraf bana ait, fakat yayınlanmış olan Bakırköy Hastanesi raporu  sahte.

Birileri bana oyun oynamış fakat kim olduğunu bilmiyorum.
Sanıyorum siz biliyorsunuz.

Haberini kamuoyuna sunduğum hırsızlardan biri olabilir.
Blog sitemdeki  hırsızlar işte:   http://adaletebak.blogspot.com.tr/

Adıma açılmış sahte hesap bu:     http://www.kenanakkus.com/


Adıma açılmış sahte hesap beni rahatsız etmiyor. 

Fakat sahtekarların sizi ve firmanızı kullanması beni üzdü.

Bu sahtekarlık işleri böyle kolay olmamalı...

Facebook bile sahte hesaplar konusunda çok ciddi ve dikkatli...

Firmanız markum.net'in güvenilecek bir firma olmadığını, adıma açılmış sahte hesap sonrasında öğrendim.

Üzüldüm...

Firmanızın bir sahtekar olduğunu, sahte hesaplar açarak hırsızlara ve katillere destek verdiğini, markum.net isimli bu sahtekar firmaya güvenilmemesi gerektiğini kamuoyuna anlatacağım.

Bilginize...

Kenan Akkuş



Hiç yorum yok: