TAYYİP'İN PİSLİK ILGAZ MAFYASI

15 Mart 2015 Pazar

ESKİŞEHİR EMNİYET MÜDÜRÜ MUSTAFA ŞAHİN'E MEKTUP

ESKİŞEHİR EMNİYET MÜDÜRÜ MUSTAFA ŞAHİN'E MEKTUP




BU ADALETİN ALLAH’I VAR MI?

Eskişehir Emniyet Müdürü Mustafa Şahin'e,
 
AKP’li katil Ilgaz mafyasının 5 cinayetini belgelerle  ihbar ettiğim için…

AKP’li kaçakçı Ilgaz mafyasının antika kaçakçılığını,  vergi kaçakçılığını belgelerle ihbar ettiğim için…

AKP’li hırsız Ilgaz mafyasının devleti ne şekilde dolandırdığını, devlet bankasını nasıl hortumladığını belgelerle ihbar ettiğim için…

AKP’li namussuz Ilgaz mafyasının Eskişehir Subay Orduevi’ne verdiği zararı belgelerle  ihbar ettiğim için…

AKP’li uyuşturucu satıcısı Ilgaz Mafyasının  BUDA Bar’da  gençlerimize uyuşturucu sattığını ihbar ettiğim için…

AKP’li sahtekar Ilgaz mafyasının özel şirketleri nasıl tokatladığı, faturaları nasıl şişirdiği, onları nasıl soyduğunu belgelerle ihbar ettiğim için…

AKP’li şerefsiz Ilgaz mafyasının birinci dereceden korunması gereken antik sit alanlarını nasıl yağmaladığını ve bu yasak alanlara 70 adet sahte ruhsatlı villa inşa ettiğini belgelerle ihbar ettiğim için…

AKP'li rüşvetçi Ilgaz çetesinin, yasadışı işlerini örtbas ettirerek savcılara ve hakimlere eşek yüküyle rüşvet ödediklerini tam 10 senedir kamuoyuna anlattığım için...

 
Yukarıda sıraladığım ve CMK’da her birinin ayrı ayrı kanun maddeleri olan yasa dışı işleri bizzat Eskişehir Cumhuriyet Başsavcılığına, Adalet Bakanlığı’na, Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığı’na ayrı ayrı ihbar ettiğim için…

Bakın başıma neler geldi:

14 sene hapis cezası…
Milyonlarca lira para cezası…
30 gece nezarethane…
64 gün cezaevi…
120 gün tımarhane…
Zırdelilere uygulanan tedavi faslı…
2 ayrı kurumdan sahte deli raporu…
Sonunda nüfus kağıdımı da aldılar elimden…

 

 
Söyle bana Eskişehir’in Sayın Emniyet Müdürü:
 
Benden nasıl susmamı beklersin?
 
Hiç hak etmediğim halde, sadece vatandaşlık görevimi yaptığım halde bana yapılan bu işkence neden?

Katiller AKP kurucusu olduğu için mi?

Hani Türkiye Cumhuriyeti Anayasası önünde her vatandaş eşitti?
 
Hadi bana cevap ver?
 
Eğer bu ülkede adalet olsaydı, devletim beni linç etmez, teşekkür eder, ödüllendirirdi…
 
Çünkü her ay  maaşını alıp başını sallayan devletin savcıları gibi yatmadım. Onlar masa başında dirsek çürütüp, polisi eşeği gibi kullanıp, rüşvet yiyip dağları bayırları aşarken…
 
Ben gönüllü savcılığa soyundum… Çünkü bu devletin maaşlı savcıları asli görevini yapmıyordu.
 
Var mı benim gibi bir savcı bu ülkede?
 
Hadi bir tane gösterin bana…
Deyin ki “İşte bu savcı görevini yapıyor…”

Vallahi bir tane savcı dahi asli görevini yapmıyor.

O zaman bu iş, benim gibi sıradan vatandaşlara düşüyor…

Demek ki bundan sonra savcıya polise güvenmeyeceğiz, suçluya cezasını elimizle vereceğiz...

Ben de bunu yapıyorum işte...

Dinsizin hakkından imansız gelir...

Anlarını belliyorum...



Sayın Müdür'üm,

Çocuklarımı bir bir arayıp Emniyet Müdürlüğü’ne çağırıyormuşsunuz.

Allah aşkına söyleyin, çocuklarıma ne soracaksınız?

Onlardan ne cevap alacaksınız?

Onlar, babalarına yapılan zulmü, işkenceyi, haksızlığı bilmiyorlar mı sanıyorsunuz?

Babalarını satacaklarını mı sanıyorsunuz?

Onlara haram lokma yedirmedim, sevgili Müdür'üm…

Aklınızı başınıza alın…

Size son sözüm:

Ilgaz mafyasının altı mafya babası yargı önüne çıkarılmadığı sürece elime geçen kirli işleri kamuoyuna anlatmaya devam edeceğim.

Kim bu mafya babaları?

Hasan Murat Mercan, Şenol Ilgaz, Asım Çınar, Mustafa Ilgaz, İsmail Ilgaz, Mehmet Ilgaz…

Bu şahıslar, olması gereken adalet önünde 5 cinayetin, sit alanlarını yağmalamanın, antika ve vergi kaçakçılığının, sahte ruhsatlı 70 kaçak villanın, uyuşturucu ticaretinin, devleti soymanın, bankaları hortumlamanın, Eskişehir Subay Orduevi’ne verdikleri zararın, kara para aklamanın, rüşvet dağıtmanın hesabını verecekler.

İşte ben o zaman susarım.

İşte ben o zaman, Ilgaz mafyasına yardım ve yataklık eden, para desteği sağlayan, birlikte yasadışı işler yapan kurum ve şahısların kirli işlerini deşifre etmekten vazgeçerim…

Osmangazi Üniversitesi ve personeli, Yılmaz Büyükerşen ve birkaç uçkuru bozuk AKP’li şahıs… Bunları karalamaktan vazgeçerim.

AKP’yi ve Cumhurbaşkanı Tayyip’i karalamaktan vazgeçerim.

Demek ki neymiş?

AKP kurucusu Katil Ilgaz mafyasının yargı önüne çıkarılması gerekiyormuş…

Tam 10 yılda onlarca defa anlattığım gibi bir defa daha anlatayım dedim.

Şunu da unutmayın: Şu anda oturduğunuz makamda oturan şerefli bir adam gibi adam, Eskişehir Emniyet Müdürü Savaş Yücel, katillere karşı verdiğim bu savaşta beni sonuna kadar desteklemişti.

Yine şerefli bir adam, Eskişehir Valisi Kadir Çalışıcı, savaşımı sonuna kadar desteklemiş, devlet adına bana teşekkür etmişti...

İnşallah siz de bir gün bu şerefli insanlar gibi olursunuz, doğru yolu bulursunuz...

Saygılar…

NOT: Kapattırılan Facebook hesaplarımdan sonra Esrehber,  Eskişehir Haber, Eskişehir Adliyesi Ilgaz Mafyasının Çiftliği isimli  üç blog sitem,  14 Mart 2015 tarihi itibariyle engellenmiş durumdadır. 
Engellenen ve kapatılan sitelerimin sayısı 40'ı bulmuştur. 41'inci kapatılan sitemde kurban kesip mevlüt okutacağım. Tekkelere 41 mum dikip hırsız Tayyip'in ruhuna üfleyeceğim.

Eş dost ve akrabalara duyurulur...











VAR MI BU İŞİ YAPACAK NAMUSLU, ŞEREFLİ, ASLAN YÜREKLİ DAŞŞAKLI  BİR SAVCI? 
YOK MU?
ALAYINIZ HIRSIZ TAYYİP’İN EŞEĞİ Mİ OLDUNUZ?

YUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHH……..

Hiç yorum yok: