TAYYİP'İN PİSLİK ILGAZ MAFYASI

14 Mart 2015 Cumartesi

CİNAYETLERİ ÖRTBAS EDEN DEVLETİN SAHTEKARLARI İŞTE

BU  SİTE  TÜRKİYE’DE  ENGELLENMİŞTİR


Geçici Facebook adresim:  



RÜŞVET KARŞILIĞINDA 5 CİNAYETİ ÖRTBAS EDEN DEVLETİN HAİNLERİNİ SİZLER DE TANIYINIZ

Hiç bir surette heyete girmediğim halde şahsıma deli raporu düzenleyen Adli Tıp Kurumu, bu cesareti nereden ve kimden almaktadır?

Cumhurbaşkanı Tayyip'ten ve AKP'den...
Çünkü ihbar ettiğim katiller AKP kurucusu:

Hasan Murat Mercan
İsmail Ilgaz
Şenol Ilgaz
Asım Çınar
Mustafa Ilgaz
Mehmet Ilgaz...

AKP kurucusu bu şahısların baskı ve rüşvet işleriyle sahte rapor düzenleyen Adli Tıp Kurumu Başkanı'na ana avrat küfrediyorum.
Karısına kızına küfrediyorum...
Şerefsizin GIK'ı çıkmıyor...

Bakırköy Akıl Hastanesi ile aynı tarihli rapor düzenleyen Adli Tıp Kurumu Başkanı sahtekar Yalçın'a soruyorum:

"Sevgili sahtekar kardeşim, aynı tarihli olan iki kurumun iki ayrı raporu var. İki kurumun heyet doktorlarının imzaları var. Aynı anda iki ayrı kurumda heyete giremeyeceğime göre, hangisi sahte rapor?  Senin düzenlediğin mi? Bakırköy'ün sahtekar doktorlarının düzenlediği mi? Hangisi gerçek? Hangisi sahte?"

Oysa ikisi de sahte... Bu iki kurumda kesinlikle heyete girmedim. Varsa ispatı ortaya çıkarsınlar. Her iki kurumun yöneticileri hakkında suç duyularında bulundum. Cumhurbaşkanı Tayyip'e, Adalet Bakanlarına, Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığı'na...

İhbar ettiğim katillerin korunması gerekiyormuş. Çünkü bu katiller AK PARTİ'liymiş...


ANAYASAMIZA GÖRE ADLİ TIP KURUMU'NUN ŞAHSIMA RAPOR DÜZENLEYEBİLMESİ İÇİN BAKIN NE LAZIM:

Yargıtay Cumhuriyet Başsavcı Yardımcısı Abdullah Er bakın ne diyor:



ADLİ TIP KURUMU BAŞKANI CEVAP VERSİN:

5271 sayılı CMK'nun  74. Maddesinde yazılıdır ki:


1.  "Uzman hekimin önerisi..."

Kim bu uzman hekim? Eskişehir Devlet Hastanesi Psikiyatri Uzmanı Dr. Gönül Baylan Kaygısız mı? Bu doktor beni muayene etmedi ki rapor düzenlesin... 

2. "Cumhuriyet savcının ve müdafinin dinlenmesi..."

Kim bu savcı?   5 cinayeti örtbas etmek için Ilgaz mafyasından 2 milyon dolar rüşvet yiyen Celalettin Karanfil isimli savcı mı? Müdafi kim? Benim avukatım kim? Vallahi bilmiyorum. Böyle bir mahkeme olmadı ki...

3. "Gözlem süresi 3 haftayı geçmez..."

Adli Tıp Kurumu'nda gözlem altına alınmadım ki... Bunu ben ispat edebiliyorum. Bakırköy Mazhar Osman Adli koğuşunda gözlem altına alındığım belgeli  iken, aynı tarihlerde Adli Tıp Kurumu'nda  gözlem altına alınmam mümkün mü? 

4.  "Gözlem altına alınmaya itiraz yoluna gidilebilir"


Gözlem altına alınmamla ilgili itiraz yoluna gitmiş miyim? Ya da avukatım böyle bir işlem yapmış mı? Baro'nun bana verdiği müdafiyi bile tanımıyorum ki, itiraz dilekçesinden haberim olsun... Mahkemelerde hakimler, savcılar ve Baro'nun tahsis ettiği avukat kendileri çalıp kendileri oynamış. 

Bakırköy'de gözlem altına alınmamla ilgili Eskişehir 2. Asliye Ceza Mahkemesine itiraz dilekçesi verdim, Eskişehir Başsavcısı Gökhan Karaburun bu dilekçemi yırttı. 


5).  Bu maddeyle ilgili açıklama yapmama gerek yok. Yargıtay'ın Başsavcı Yardımcısı gayet açık anlatmış...
Eskişehir Cumhuriyet Başsavcılığı da bu karara uymuş, geriye dönük bir sahte mahkeme ayarlamış, sahte ifadem, sahte doktor raporu, sahte gözlem altı, sahte heyet, sahte Adli Tıp raporu...

Sözün kısası her şey sahte...

Bu sahteciliği onaylayan iki sahtekar daha:
Anayasa Mahkemesi Üyesi Ali Feyyaz Paksüt...
Anayasa Mahkemesi Üyesi Serdar Özgüldür...

Lanet okuyorum... Allah belanızı versin...

Devletimin yüzkarası şerefsizler...

Kenan Akkuş (esrehber)


NOT: Esrehber ve Eskişehir Haber isimli iki blog sitem,  14 Mart 2015 tarihi itibariyle engellenmiş durumdadır. 
Kamuoyunun bilgisine...

BAKIRKÖY'DE GÖZLEM ALTINA ALINDIM

HEYETE GİRMEDEN RAPOR DÜZENLEDİLER
BAKIRKÖY'ÜN SAHTEKARLARI İŞTE:




ANAYASA MAHKEMESİ'NİN KARARI

Anayasa Mahkemesi'nin kararında yazılı olan Adli Tıp Kurumu'nun sahte raporunu görmedim. Altında hangi doktorların imzası var bilmiyorum. Adli Tıp Kurumu'na yazı yazarak bu sahte raporu talep ettim, göndermediler. Sahte rapora tezgahtarlık eden Eskişehir Cumhuriyet Başsavcılığı'ndan raporu talep ettim, onlar da vermediler. Öyle görünüyor ki sahtekarlıklarla vatandaşı linç eden organize yargı çetesinin basına yansımasını istemiyorlar.

YUKARIDA BELGELERLE ANLATTIKLARIM TAMAMEN DOĞRUDUR. FAKAT İLGİ DUYACAK BİR GAZETE VE DUYARLI BİR GAZETECİ YOKTUR.

ÖLMÜŞÜZ DE AĞLAYANIMIZ YOK...

Kenan Akkuş
14 Mart 2015







BU ADALETİN ALLAH’I VAR MI?

Sevgili Eskişehir Polisi,

AKP’li katil Ilgaz mafyasının 5 cinayetini belgelerle  ihbar ettiğim için…

AKP’li kaçakçı Ilgaz mafyasının antika kaçakçılığını,  vergi kaçakçılığını belgelerle ihbar ettiğim için…

AKP’li hırsız Ilgaz mafyasının devleti ne şekilde dolandırdığını, devlet bankasını nasıl hortumladığını belgelerle ihbar ettiğim için…

AKP’li namussuz Ilgaz mafyasının Eskişehir Subay Orduevi’ne verdiği zararı belgelerle  ihbar ettiğim için…

AKP’li uyuşturucu satıcısı Ilgaz Mafyasının  BUDA Bar’da  gençlerimize uyuşturucu sattığını ihbar ettiğim için…

AKP’li sahtekar Ilgaz mafyasının özel şirketleri nasıl tokatladığı, faturaları nasıl şişirdiği, onları nasıl soyduğunu belgelerle ihbar ettiğim için…

AKP’li şerefsiz Ilgaz mafyasının birinci dereceden korunması gereken antik sit alanlarını nasıl yağmaladığını ve bu yasak alanlara 70 adet sahte ruhsatlı villa inşa ettiğini belgelerle ihbar ettiğim için…

AKP'li rüşvetçi Ilgaz çetesinin, yasadışı işlerini örtbas ettirerek savcılara ve hakimlere eşek yüküyle rüşvet ödediklerini tam 10 senedir kamuoyuna anlattığım için...

Yukarıda sıraladığım ve CMK’da her biri için ayrı ayrı kanun maddeleri olan yasa dışı işleri bizzat Eskişehir Cumhuriyet Başsavcılığına, Adalet Bakanlığı’na, Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığı’na ayrı ayrı ihbar ettiğim için…

Bakın başıma neler geldi:

14 sene hapis cezası…
Milyonlarca lira para cezası…
30 gece nezarethane…
64 gün cezaevi…
120 gün tımarhane…
Zırdelilere uygulanan tedavi faslı…
2 ayrı kurumdan sahte deli raporu…
Sonunda nüfus kağıdımı da aldılar elimden…


Söyle bana Eskişehir’in polisi:

Benden nasıl susmamı beklersin?

Hiç hak etmediğim halde, sadece vatandaşlık görevimi yaptığım halde bana yapılan bu icraatlar nedir?

Hadi bana cevap ver?

Eğer bu ülkede adalet olsaydı, devletim beni linç etmez, teşekkür eder, ödüllendirirdi…

Çünkü her ay  maaşını alıp başını sallayan devletin savcıları gibi yatmadım. Onlar masa başında dirsek çürütüp, polisi eşeği gibi kullanıp, rüşvet yeyip dağları bayırları aşarken…

Ben gönüllü savcılığa soyundum… Çünkü bu devletin maaşlı savcıları asli görevini yapmıyordu.

Var mı benim gibi bir savcı bu ülkede?

Hadi bir tane gösterin bana… deyin ki “İşte bu savcı görevini yapıyor…”

Vallahi bir tane savcı dahi asli görevini yapmıyor.

O zaman bu iş, benim gibi sıradan zavallılara düşüyor…

Çocuklarımı bir bir arayıp Emniyet Müdürlüğü’ne çağırıyormuşsunuz.

Allah aşkına söyleyin, çocuklarıma ne soracaksınız?

Onlardan ne cevap alacaksınız?

Onlar, babalarına yapılan zulmü, işkenceyi, haksızlığı bilmiyorlar mı sanıyorsunuz?

Babalarını satacaklarını mı sanıyorsunuz?

Onlara haram lokma yedirmedim, efendiler…

Aklınızı başınıza alın…

Size son sözüm:

Ilgaz mafyasının altı ferdi yargı önüne çıkarılmadığı sürece yakaladığım kirli işleri kamuoyuna anlatmaya devam edeceğim.

Kim bu mafya babaları?

Hasan Murat Mercan, Şenol Ilgaz, Asım Çınar, Mustafa Ilgaz, İsmail Ilgaz, Mehmet Ilgaz…

Bu şahıslar, olması gereken adalet önünde 5 cinayetin, sit alanlarını yağmalamanın, antika ve vergi kaçakçılığının, sahte ruhsatlı 70 kaçak villanın, uyuşturucu ticaretinin, devleti soymanın, bankaları hortumlamanın, Eskişehir Subay Orduevi’ne verdikleri zararın, kara para aklamanın hesabını verecekler.

İşte ben o zaman susarım.

İşte ben o zaman, Ilgaz mafyasına yardım ve yataklık eden, para desteği sağlayan, birlikte yasadışı işler yapan kurum ve şahısların kirli işlerini deşifre etmekten vazgeçerim…

Osmangazi Üniversitesi ve personeli, Yılmaz Büyükerşen ve birkaç uçkuru bozuk AKP’li şahıs… Bunları karalamaktan vazgeçerim.

AKP’yi ve Cumhurbaşkanı Tayyip’i karalamaktan vazgeçerim.

Demek ki neymiş?

AKP kurucusu Katil Ilgaz mafyasının yargı önüne çıkarılması gerekiyormuş…

Tam 10 yılda onlarca defa anlattığım gibi bir defa daha anlatayım dedim.

Saygılar…


Kenan Akkuş (esrehber)



Hiç yorum yok: