TAYYİP'İN PİSLİK ILGAZ MAFYASI

2 Mart 2015 Pazartesi

BARSAK KANSERİ TAYYİP'İ AMELİYAT EDEN PROF. DR. DURSUN BUĞRA



Bu fotoğrafı ben çektiğim için karede yokum.
Askeri hastanenin eczanesinde görevliydim. 
Eczacı kalfasıydım...

BU FOTOĞRAFI NEDEN YAYINLADIM?

Profesör Dursun Buğra ile aynı hastanede bir buçuk sene hizmet verdik.
Çok dürüst, değerli ve çalışkan bir insan olarak tanıdım.
Ünlü yazar Tarık Buğra’nın yeğeniydi.
Yıllar sonra internette karşıma çıkıverdi:

“BAŞBAKAN TAYYİP’İN AMELİYATINI PROF. DR. DURSUN BUĞRA YAPTI”

31 sene geçmesine rağmen pek  yaşlanmamıştı.
Alnının açıklığı o zaman da vardı. Tek fark saçlarının beyazlaşmaya başlamış olmasıydı.
Hayatımda tanıdığım ve değer verdiğim dürüst insanlardan biri olduğunu hatırladım.
İşte bu sebeple sayfama ve internetteki siteme taşıdım.

DURSUN BUĞRA, TAYYİP’E NE AMELİYATI YAPMIŞTI?


Başbakan Erdoğan’ın Marmara Tıp Fakültesi’nin uygulama hastanesi olan Pendik Araştırma ve Eğitim Hastanesi’ndeki ameliyatını, Özel Amerikan Hastanesi’nden gelen ünlü cerrah Prof. Dr. Dursun Buğra gerçekleştirmişti. 

Prof. Dr. Buğra laparoskopi denilen kapalı yöntemle yaptığı ameliyatta , kendi getirdiği aletleri kullandı.

 İddialara göre çekilen kolonoskopide şüpheli bulgulara rastlanınca ameliyat gündeme gelmişti. Prof. Dr. Buğra, yaklaşık 1.5 metre olan kalın bağırsağın 20-25 santimetresini aldı. 

Bağırsaktan alınan doku örneğinin patolojik incelemesi için de Pendik Araştırma ve Eğitim Hastanesi tercih edilmedi. Doku örneği başka bir laboratuvara gönderildi. Anestezi ekibinin de dışarıdan geldiği belirtildi.

Prof. Dr. Dursun Buğra kimdir?

Prof. Dr. Dursun Buğra, 1954 yılında Karadeniz Ereğli’de doğdu. 1979 yılında İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi’nden mezun oldu. Aynı üniversitede genel cerrahi ihtisasını tamamladı. 1984 – 1985 yılları arasında Sarıkamış Askeri Hastanesi’nde, 1985 – 1987 yılları arasında ise SSK İstanbul Hastanesi’nde çalıştı. 1988 yılından bu yana İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi Genel Cerrahi Anabilim Dalı’nda görev yapan Prof. Dr. Dursun Buğra, 2007 yılından bu yana Amerikan Hastanesi Genel Cerrahi Bölümü’nde ziyaretçi hekim olarak çalışmaktadır.

Kenan Akkuş (esrehber)
https://www.facebook.com/kenanakkus.esrehber

SÜREKLİ RÜŞVET YİYEN FACEBOOK YÖNETİMİNİN HESAPLARIMIZI KAPATMASI NEDENİYLE BUNDAN SONRA FACEBOOK'TA PAYLAŞIM YAPMAYACAĞIZ...

BUNDAN SONRA TEK HESABIMIZ BUDUR:



Hiç yorum yok: