TAYYİP'İN PİSLİK ILGAZ MAFYASI

27 Ekim 2014 Pazartesi

ANAYASA MAHKEMESİ ÜYELERİ AKP KURUCUSU KATİL MAFYANIN CİNAYETLERİNİ ÖRTBAS ETTİ

Bu site 37 defa kapatıldı...


   ANAYASA MAHKEMESİ ÜYELERİ CİNAYETLERİ ÖRTBAS ETTİ


 
              İŞTE BELGELER

   Anayasa Mahkemesi'ne bireysel dava açtım.   İşte belgesi:

   Mahkeme masrafı olarak 172 lira 50 kuruş tahsil ettiler. İşte belgesi:

    Taahhüt ettiğim doğruları anlatarak bir dilekçe sundum.  İşte dilekçem:


YUKARIDA FOTOĞRAFLARINI YAYIMLADIĞIM İKİ MAHKEME
                          ÜYESİNİN KARARI AŞAĞIDA...
              ANLATILANLAR BAŞTAN SONA YALAN DOLAN...
        ESKİŞEHİR CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞININ ÜRETTİĞİ
                                   SAHTE BELGELER...

  ANAYASA MAHKEMESİ ÜYELERİ VE ESKİŞEHİR BAŞSAVCISI
          YASADIŞI ORGANİZE SUÇ ÖRGÜTÜ KURMUŞLAR...

SAHTE BELGELERLE, YALANLARLA DOLANLARLA, İFTİRALARLA
                         VATANDAŞI LİNÇ EDİYORLAR...

                 MAHKEME MASRAFLARI DA VATANDAŞTAN

                   ALLAH BELANIZI VERSİN ŞEREFSİZLER...

        YUKARIDAKİ DİLEKÇEMDE BEN NE ANLATIYORUM?
         RÜŞVET YİYİYCİ HAKİMLER BANA NE ANLATIYOR?
                                 BUYURUN OKUYUN:

                          NÜFUS KAĞIDIM OLMADIĞI İÇİN
                  AVRUPA İNSAN HAKLARI MAHKEMESİ'NE
                                   DAVA AÇAMIYORUM...

                  DEVLETİMİN HAKİMLERİ VE SAVCILARI
                YASADIŞI İŞLERDE SUÇBİRLİĞİ YAPIYOR...
             BENİ LİNÇ ETMEKTE  GÜÇ BİRLİĞİ YAPIYOR...

     RÜŞVETLER GIRLAGİDİYOR...

          KAMUOYUNA SUÇ DUYURUSUNDA BULUNUYORUM
   Kenan Akkuş    (eskrehber@gmail.com)   01/10/2014

AYRINTILAR:  http://esweb.de.ki/

Hiç yorum yok: